کد خبر: ۱۰۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
روحانی در جلسه هیات دولت:
رئیس جمهور با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه دروغ می‌گویند که مردم به دولت و نظام اعتماد ندارند، گفت: موفقیت و پیشرفت‌های ما در تمام عرصه‌ها گواهی می‌دهد که دشمنان ما دروغ می‌گویند.

///به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت با بیان اینکه جامعه ما به آرامش نسبی رسیده است، اظهار داشت: من در این روزها که با سران بسیاری از کشورها  تلفنی صحبت می‌کردم، تمام آنها ایران را زیر نظر داشتند؛ همه تشکر می‌کردند از اینکه ایران یک کار بسیار منسجم و قو‌ی برای مقابله با کرونا انجام داده است.

روحانی افزود: کشورمان مورد توجه جهان است،‌ پیروزی ما در این مقطع پیروزی دولت نیست،‌ بلکه پیروزی ملت ایران است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اینکه امروز مردم هم به بازار پول اعتماد دارند و هم به بازار سرمایه اعتماد دارند و هم حضور مردم در بازار بورس امروز گسترده است، این به معنای اعتماد ملت به دولت و نظام ایران است.

روحانی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه دروغ می‌گویند که مردم به دولت و نظام اعتماد ندارند، گفت: موفقیت و پیشرفت‌های ما در تمام عرصه‌ها گواهی می‌دهد که دشمنان ما دروغ می‌گویند؛ مردم و مسوولان دوشادوش هم در جهت رسیدن به قله‌های موفقیت و پیشرفت ثابت قدم هستند.

ادامه دارد ...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار