کد خبر: ۱۰۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، قدرت‌الله بیگلری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشت فردی و محیطی مردم چهارمحال و بختیاری در فروردین ماه سال جاری حدود ۴ میلیون و ۱۸۴ هزار مترمکعب آب مصرف کردند.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این میزان مصرف در اسفندماه ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳/۲ دهم درصد افزایش داشته است، شیوع ویروس کرونا و توصیه به رعایت موارد بهداشتی از جمله شستن مکرر دست‌ها را از علت اصلی افزایش مصرف آب در چهارمحال و بختیاری است.  

وی توضیح داد: میزان مصرف آب در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹/۲ دهم درصد افزایش داشته‌ است، در شرایط کنونی که رعایت موارد بهداشت فردی و محیطی کاملا ضروری است از شهروندان نیز تقاضا می‌شود تا با مصرف بهینه آب، مجموعه آبفا را برای ایجاد شبکه آبی پایدار همراهی کنند.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به در پیش رو بودن فصل تابستان، از همشهریان و مشترکان تقاضا می‌شود صرفه‌جویی در مصرف آب و رعایت الگوی مصرف بهینه را رعایت کنند و همچنین نسبت به پرداخت قبوض آب همکاری لازم را با اداره آب و فاضلاب داشته باشند.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار