کد خبر: ۱۰۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا از توزیع بسته های غذایی و بداشتی بین رزمندگان و نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، نشست مانور کمک های مومنانه با حضور مسئولین در حوزه مقاومت بسیج چاروسا برگزار شد.

توحید رجائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا عنوان کرد:  رزمایش کمک مومنانه نمادی از همدلی مردم ایران در مقابله با همه سختی‌ها است و رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در حالی برگزار می‌شود که مردم با شور و شوق خاصی برای برپایی این رزمایش کمک کردند.

وی افزود: این رزمایش متعلق به هیچ گروه، سازمان،نهاد و دستگاهی نیست بلکه متعلق به همه آحاد مردم در اردوگاه رهبری است چرا که آن‌ها بعد از فرمایش مقام معظم رهبری دل‌شان لرزید تا به خانوار‌های آسیب دیده کمک کنند.

رجائی تصریح کرد: امروز همه باید کمک کنند تا بتوانیم برای ریشه کن کردن بیماری کرونا به همدیگر و به خصوص ما که دستی در برطرف کردن مشکلات مردم داریم باید به همدیگر کمک کنیم تا شاید مشکلی را برطرف و بریا ریشه کنی این بیماری به همدیگر کمک کرده باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا یادآور شد: کمک های مردمی در شماره حساب مشخص واریز و سپس آنها را جمع آوری خواهیم کرد تا بتوانیم بسته های غذایی و بهداشتی خریداری و بین افراد نیازمند توزیع شود.

وی از توزیع بیش از 50بسته غذایی و مواد بهداشتی بین رزمندگان و جانبازان خبر داد و گفت: هر سختی و اتفاقی که بخواهد در کشورمان رخ دهد مردم در صحنه هستند.

انتهای پیام/82021

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار