کد خبر: ۱۰۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
مدیرکل زندان‌های فارس از توزیع کمک‌های مؤمنانه در بین خانواده‌ زندانیان استان خبر داد و گفت: به‌منظور حمایت از خانواده‌ زندانیان نیازمند، از سوی مقام معظم رهبری و همچنین با حمایت بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۳میلیارد و ۹۲۶میلیون ریال بسته حمایتی در قالب کارت هدیه به خانواده آنان اهدا شد.

 

اسحاق ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بااشاره به اجرای منویات مقام معظم رهبری در بین خانوارهای زندانیان استان اظهار داشت: تعداد سه هزار 969 خانواده در قالب  اهدا طرح بسته‌های معیشتی کمک‌های مؤمنانه بهره‌مند شدند که این مهم تا پایان ماه مبارک رمضان در استان ادامه دارد.

وی افزود: بسته‌های حمایتی با توجه به تعداد افراد خانوار به مبلغ‌های  ۲۰۰، ۴۰۰ و ۶۰۰هزارتومانی از طریق مددکاران زندان‌ها و انجمن حمایت زندانیان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: در استان فارس ۱۴ مرکز انجمن حمایت از زندانیان فعالیت دارد که سه هزار و300 خانوار نیازمند تحت پوشش  این نهادهای حمایتی قرار دارند.

ابراهیمی افزود: خانوارهای تحت پوشش و مستمری‌بگیر افرادی هستند که باهمت خیرین و درآمدهای انجمن، مستمری ماهیانه و سبد غذایی آنان در مناسبت‌های مختلف تأمین می‌شود.

وی تأکید کرد: انتظار ما از خیرین و نیک‌اندیشان جامعه و همچنین سایر نهادهای حمایتی این است که به افراد آسیب‌پذیر جامعه و به‌ویژه خانواده‌های نیازمند زندانیان توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/981008

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار