کد خبر: ۱۰۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
واحد تولید الکل شهرک صنعتی یاسوج پس از ۱۰ سال برای شکست کرونا به چه چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، الکل سازی شهرک صنعتی سرآبتاوه، یا شرکت تعاونی ۳۳۴ یاسان ۱۰ سال پیش به دلیل مشکلات راکد شد و هیچ گونه فعالیتی نداشت تا اینکه شیوع کرونا این کارخانه را به چرخه تولید بازگرداند.

با شیوع کرونا کارخانه الکل‌سازی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰۰ لیتر الکل با نظارت مستقیم دانشگاه علوم پزشکی جهت توزیع در بیمارستان‌ها و بقیه مصارف به چرخه تولید بازگشت تا در کنار مدافعان سلامت، مردم و مسوولان کرونا ویروس منحوس را شکست دهند.

اما هفته کار و کارگر و ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر بهانه‌ای شد تا از کارگران و زحمت‌کشان این واحد تولیدی در راستای مبارزه با کرونا تقدیر شود به همین دلیل روز گذشته عباس نورمحمدی مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از شرکت صنایع فرآورده‌های یاسوج (یاسان) از فعالیت‌های این شرکت در جهت مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

 نورمحمدی با تبریک هفته کارگر به مدیران و کارگران این شرکت، از کارگران به عنوان تلاشگران عرصه تولید یاد کرد و گفت: رشد و توسعه جامعه و گردش چرخ عظیم تولید مدیون تلاش‌های شبانه روزی و همت والای کارگران است و همواره باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی افزود: جامعه ما به کارگران که با کمترین توقع و در شرایط سخت اقتصادی از هیچ تلاش و کوششی در جهت استقلال و خودکفایی و تامین نیازهای کشور فروگذار نکرده‌اند، افتخار می‌کند.

وی کارگران را محور اصلی جهش تولید برشمرد و گفت: امیدواریم با همدلی و انسجام مردم و همت و تلاش کارگران عزیز ، جامعه ما از این مراحل سخت عبور کند و همچون گذشته سربلندی و افتخار نصیب ملت ایران شود.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید، مدیرکل تامین اجتماعی استان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارگران شرکت الکل سازی یاسان در جهت ازسرگیری فعالیت کارخانه و تولید محصولات ضدعفونی کننده به منظور مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار