کد خبر: ۱۰۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
ایسنا/ایلام مهندس  "سید غلامرضا حسینی" ، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و رئیس واحد ایلام به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی به شرح زیر صادر کرد.

ن والقلم و ما یسطرون
تعلیم و تربیت از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی داشته است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزدو چنین شد که تعلیم و تربیت به صورت سنت حسنه آفرینش در آمد.
انسان با پذیرش این مسئولیت ، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است. معلم کسی است که گل ذاتی انسان را می پروراند و راه درست را به او نشان می دهد و معلمان سرشار از حس عشق و محبت و استقامت اند.
در تکریم منزلت معلم همین بس که اسلام بزرگداشت عالم و معلم را تکریم پروردگار می داند و حضرت علی (ع) می فرماید: " هر کس عالمی را احترام کند به تحقیق خدا را احترام کرده است.
تو را سپاس ای والا مقام ، ای فراتر از کلام،
تو را سپاس ای همچون باران بر کویر اندیشه ها
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت " استاد شهید مرتضی مطهری "ره" فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در تمامی ایران اسلامی به ویژه اساتید ، معلمان و فرهنگیان پرتلاش استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همه عزیزان آرزوی سلامت و سعادت دارم.
امیدوارم به یاری خداوند متعال و همت معلمان صبور و کوشا مهارت آموزی ، دانش و تجلی اخلاق را بیش از گذشته برای آینده سازان ایران اسلامی شاهد باشیم.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار