کد خبر: ۱۰۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشنواره قرآنی نباء ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الله نریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نظر به اهمیت فعالیت در فضای مجازی و ضرورت استفاده از ظرفیت این فضا در توسعه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز، اداره‌کل آموزش و پرورش استان در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، ضرورت فعالیت در فضای مجازی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود، جشنواره قرآنی نباء را برگزار نماید.

وی افزود: محوریت برگزاری جشنواره دارالقرآن‌های مرحوم صادقی و یادگار امام(ره) در استان کردستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره  در رشته‌های قرائت ترتیل سوره نباء، تفسیر سوره نباء (ارسال اثر به صورت خلاصه معنا در چند نکته)، عکاسی، شعر و دلنوشته با موضوع رمضان، قرآن و نماز  برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان کردستان با اشاره به اینکه  این جشنواره قرآنی در دو بخش برگزار می‌شود، عنوان کرد: دو بخش یاد شده شامل دانش‌آموزان و فرهنگیان است و جشنواره نیز به صورت استانی برگزار می‌شود.

نریمانی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 25 رمضان از طریق صفحه مجازی oneness2020@ ارسال نمایند؛ یادآور شد: 29 رمضان نتایج اعلام و به آثار برتر جوائز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان باید مشخصاتی چون: نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام شهرستان و شماره تماس خود را به همراه آثار از طریق فضای مجازی ارسال نمایند.

انتهای پیام/2330/72

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار