به گزارش ایسنا، یکی از اهداف اصلی شبکه فن بازار ملی کمک به شرکتهای نوپا و استارتاپها است، تا آنها بتوانند با شرایط آسانتری به سرمایه مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. زیرا عدم توفیق برای جذب سرمایه میتواند به ناکامی تیم استارتاپی و شرکت فناور در رشد و ارائه محصول منتهی شود.
یکی از راهکارهای شبکه فن بازار معرفی شرکتهای نوپا به شرکتهای بزرگ و سرمایه گذاران است. شبکه فن بازار به همین منظور رویدادهای منظمی را برنامهریزی کرده که در طول سال و به مناسبتهای مختلف برگزار میشوند. یکی از این رویدادهای "استارتاپ دمو" است.
این رویداد فرصتی را برای کار آفرینان، صاحبان ایده و ابتکارات و محصولات فناورانه ایجاد میکند تا با سرمایه گذاران احتمالی ملاقات کنند، نقطه نظرات خود را به آنها ارائه دهند و به سوالات آنها پاسخ دهند.
آموزش کار آفرینان برای انجام یک ارائه علمی و جذاب به سرمایه گذار از جمله خدماتی است که در این راستا انجام میگیرد. همچنین آماده سازی محتوای فنی کسب و کار برای آنان ، رایزنی با سرمایه گذاران و دعوت آنها به رویداد و موارد متعدد دیگر از جمله وظایفی است که کارگزاران تخصصی شبکه فن بازار معاونت علمی انجام میدهند.
سرمایه گذاران و علاقهمندان به سرمایه گذاری در شرکتهای نوپا میتوانند درخواست برگزاری چنین رویدادهای را به شبکه فن بازار ملی ارائه دهند.
انتهای پیام