کد خبر: ۱۰۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
مدیر حوزه علمیه بوشهر با تاکید بر رفع نیازمندی‌های معیشتی افراد بی‌بضاعت گفت: در جریان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در چغادک بوشهر با همکاری خیران و نیکوکاران جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در حاشیه برگزاری مرحله  نخست رزمایش مواسات همدبی و کمک مومنانه با بیان اینکه این رزمایش همگام با سراسر کشور در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری برای رسیدگی به نیازمندان برگزار شد اظهار داشت: در این رزمایش که به صورت قرارگاهی مدیریت شد به لطف الهی نهادهای مختلف با همکاری و همدلی مردم نیکوکار چغادک توانستند در مرحله نخست یک‌هزار بسته معیشتی و مواد غذایی معادل 200 میلیون تومان جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کنونی توزیع خواهد شد افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج ، کمیته امداد، هیئت امناء و ائمه جماعات مساجد، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

خدری ضمن قدردانی از مردم شرافتمند و نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مومنانه را رقم زدند، گفت: درخواست می‌شود که ان‌شاءالله برای اجرای مرحله دوم رزمایش هم این همدلی و همیاری به نحو احسن صورت گیرد تا به نیازمندان بیشتری که در شرایط کنونی و در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند کمک‌رسانی کنیم. 

امام جمعه چغادک با بیان اینکه بهترین ایام و ماه‌ها برای انفاق و مواسات مومنانه ماه مبارک رمضان است خاطرنشان کرد: انفاق در این ماه مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) قرار گرفته است و قطعاً این انفاق‌ها برکات ویژه‌ای در زندگی محسنین و نیکوکاران دارد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر بیان کرد: خداوند در قرآن کریم کسانیکه در سختی‌ها و گرفتاری‌ها به کمک نیازمندان می‌شتابند را به عنوان نیکوکاران محبوب خدا ستوده است، بنابراین از فرصت طلایی این ماه مبارک استفاده شود و به تعبیر قرآن کریم، در خیرات و نیکی ها از دیگران سبقت بگیریم.

انتهای پیام/190/ز

نام:
ایمیل:
* نظر: