کد خبر: ۱۰۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
برنامه "هشتگ" به طراحی و تهیه‌کنندگی رضا سبحانی و اجرای حسین رفیعی به‌زودی روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه "هشتگ" که به صورت تخصصی و آسیب‌شناسانه به موضوع فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد، بنا دارد در هر قسمت سراغ یکی از مزایا و یا معایب فضای مجازی که پیش‌ روی کاربران قرار دارد برود، مخاطب "هشتگ" طیف گسترده‌ای از جامعه ایرانی است که امروزه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

برنامه ترکیبی "هشتگ" شامل بخش‌های مختلفی از جمله گفت‌وگوی استودیویی، با حضور کارشناسان و کاربران فضای مجازی، مستندهای گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم‌های نمایشی اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتم‌های اینفوگرافی است.

"هشتگ" تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در جامعه ایرانی کمک کند.

در ساخت و اجرای این برنامه از حضور جامعه‌شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگی بسیاری بهره برده شده است.

"هشتگ" محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه 2 سیما است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین