کد خبر: ۱۰۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کارشناس هواشناسی خراسان رضوی خبر داد:
مشهد- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امشب در شهرهای شمالی و شرقی استان رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی شده و این روند تا دوشنبه هفته جاری در استان ادامه دارد.

زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای امروز و امشب، خصوصاً در بخش‌های شمالی و شرقی خراسان رضوی رگبار باران و رعد و برق را پیش‌بینی کردیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه یک‌شنبه شاهد وزش باد لحظه‌ای در سطح استان خواهیم بود، ابراز کرد: انتظار داریم هم بر حجم و هم گستردگی بارش‌ها در سطح استان افزوده شود و این وضعیت را تا اواخر وقت روز دوشنبه پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در روز یکشنبه در اغلب نقاط استان و در روز دوشنبه بیشتر برای نواحی شمالی استان خواهد بود، گفت: با توجه به وقوع بارش‌های رگباری و رعد و برق و همچنین احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد، احتمال جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در سطح استان وجود دارد.

اهنگرزاده همچنین بیان کرد: قوچان با ۸ درجه بالای صفر و تایباد با ۳۱ درجه سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی با بیان اینکه دمای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ تا ۲۶ درجه بوده است، عنوان کرد: امشب دمای مشهد ۱۴ و فردا نیز ۲۶ درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار