کد خبر: ۱۰۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: بدون شک همه ورزشکاران و تیم‌ها رویای طلای المپیک را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان قراردادش را با فدراسیون این کشور تمدید کرد.

وی درمورد ادامه حضورش در لهستان اظهار داشت: تمدید قرارداد با لهستان سخت نبود. در طول مذاکرات حتی لحظه‌ای نبود که مسئولان لهستان دچار تردید شوند. ما به دنبال بهترین راه حل‌ها بودیم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود برای تمدید قراردادش با لهستان به دنبال افزایش دستمزدش بود، خاطرنشان کرد: من و فدراسیون لهستان به خوبی شرایط را درک کردیم. همیشه به دنبال راهی بودم که باعث حفظ احترام خودم شود و اینکه بعدها رئیس فدراسیون بتواند از تصمیمات خود دفاع کند.

هینن ادامه داد: بنابراین به این نتیجه رسیدیم که پیشنهادهای یکدیگر را بپذیریم. واقعاً این مهم نبود که من بخواهم از طریق این کارم به پول زیادی برسم، بلکه اهداف دیگری داشتم. به شما اطمینان می‌دهم که من نمی‌خواستم با لهستانی که این روزها با کرونا می‌جنگند پول زیاد بگیرم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درمورد آغاز احتمالی تمرینات این تیم، تصریح کرد: من نمی‌دانم چند نفر می‌توانند از خانه‌های خود خارج شوند و اینکه آیا اصلاً من می‌توانم وارد لهستان شوم یا خیر. ضمن اینکه تکلیف لیگ ملت‌ها هم هنوز مشخص نشده است. اگر لیگ ملت‌ها برگزار شود که من باید با 18 بازیکن تمرینات را شروع کنم و مشکلی وجود ندارد، اما در غیر اینصورت من باید با بازیکنان و سایر مسئولان صحبت کنم تا به جمع‌بندی برسیم.

هینن با بیان اینکه برنامه‌ام این است که به آرامی صحبت کردن از کسب مدال طلای المپیک را متوقف کنم تا انتظار مردم بالا نرود، گفت: در لهستان همه می‌دانند که ما چرا با هم کار می‌کنیم. اگر نیاز باشد 5 هفته در قرنطینه هم خواهیم ماند تا در نهایت بتوانیم به هدف خود برسیم. درمورد رنگ مدال در المپیک هم باید بگویم که قطعاً همه رویای مدال طلا دارند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار