کد خبر: ۱۰۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
یزدی‌خواه در گفتگو با مهر:
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: مجلسی که بعضی از نمایندگانش اهل معامله سیاسی، امتیاز دادن و امتیاز گرفتن باشند نمی‌تواند در رأس امور قرار گیرد.

سید علی یزدی خواه نماینده منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با اقدامات لازم مجلس یازدهم برای رسیدن به جایگاه واقعی مجلس و قرار گرفتن آن در رأس امور اظهار داشت: اگر مجلس یازدهم بخواهد در رأس امور قرار گیرد باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کند.

وی عنوان کرد: مجلس یازدهم باید به موضوعات فسادستیزی، پاک‌دستی، توجه به تولید و ظرفیت‌های داخلی، توجه به کارآمدی افراد، جوانگرایی و شاخص‌هایی که در بیانیه گام دوم حضرت آقا بیان شده است، پایبند باشند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: مجلس خود به خود نمی‌تواند در رأس قرار گیرد. مجلسی که در آن بعضی از نمایندگان اهل معامله سیاسی، امتیاز دادن، امتیاز گرفتن و بعضی از روش‌های غیر اصولی باشند طبیعتاً نمی‌توانند در رأس امور قرار بگیرد.

یزدی خواه در پایان با تاکید بر اینکه موضوعاتی مانند اشتغال، جهش تولید و حل موضوع بیکاری اولین طرح‌هایی است که باید در مجلس یازدهم پیگیری شود، گفت: با توجه به عوارض پساکرونا که پیش‌بینی شد بیش از یک میلیون نفر بیکار ناشی از اشاعه ویروس منحوس کرونا در کشور وجود دارد، قطعاً اولویت مجلس در گام‌های اول باید موضوع معیشت، اقتصاد، اشتغال، تولید، صادرات، اصلاح نظامات بانکی و گمرکی و امثالهم باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار