کد خبر: ۱۰۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور "یاسوج-اصفهان" خبر داد.

سردار "مهدی انصاری" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان خودروی سمند حامل کالای قاچاق را نیز متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از آن ۳ هزار و ۷۹۴ قطعه لوازم یدکی خودرو قاچاق که در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

سردار انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند، بیان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار