به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس به نقل از انگجت، فیس بوک در ماههای اخیر تلاش کرده جلوی انتشار اخبار دروغین و جعلی در این شبکه اجتماعی را در مورد کرونا بگیرد. این در حالی است که در گذشته از فیس بوک بارها برای نشر اکاذیب استفاده شده است.
همچنین فیس بوک برای جلوگیری از بیمارشدن کارمندانش بسیار زودتر از سایر شرکتهای فناوری آنها را به دورکاری فرستاد و این در حالی است که بسیاری از شرکتهای مشابه هنوز برای این کار مقاومت میکنند.
سختگیری در مورد انتشار آگهیهای تبلیغاتی با هدف جلوگیری از نمایش تبلیغات دروغین در مورد کرونا اقدام دیگر فیس بوک بوده است. همچنین این شرکت به دنبال عرضه ابزار ردگیری وضعیت شیوع کرونا و تسهیل بررسی پراکندگی جغرافیایی مبتلایان به این ویروس است. باید منتظر ماند و دید این تمهیدات مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک موجب افزایش محبوبیت وی و شبکه اجتماعی فیس بوک خواهد شد یا خیر.
منبع: فارس
انتهای پیام/ 900