کد خبر: ۱۱۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
شهردار گرگان از راه‌اندازی پایگاه‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تفرجگاه‌های این شهر خبر داد و گفت: دو پایگاه در ورودی النگدره ایجاد شده و به زودی دو پایگاه دیگر در محور ناهارخوران راه‌اندازی می‌شود.

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به رفع محدودیت حضور مردم و مسافران در مناطق تفرجگاهی اظهارداشت: در روزهای اخیر با تصویب ستاد مقابله با کرونا محدودیت حضور شهروندان در مناطق تفرجگاهی برداشته شده است و شاهد حضور مردم در این مناطق به‌ویژه در النگدره و ناهارخوران هستیم.

وی گفت: با توجه به اهمیت بحث فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، پایگاه‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی مناطق تفرجگاهی شهر ایجاد می‌شود.

دادبود اضافه کرد: تا کنون دو پایگاه در ورودی منطقه تفرجگاهی النگدره برپا شده و به زودی دو ایستگاه نیز در ناهارخوران فعال می‌شود.

شهردار گرگان بیان کرد: در این پایگاه‌ها، تب‌سنجی افراد انجام شده و درباره طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قالب بنرها و بروشورها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: تا الان 7 هزار نفر در این دو پایگاه تب سنجی شدند و در این بین چند مورد مشکوک داشتیم که به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

دادبود خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان کرونا در مناطق تفرجگاهی ادامه دارد و از مردم هم می خواهیم همانطور که برای ورزش و پیاده‌روی به النگدره و ناهارخوران مراجعه می‌کنند، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را هم رعایت کنند.

انتهای پیام/582‌/ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار