کد خبر: ۱۱۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
طرح بهارانه کتاب ۹۹ همزمان با سراسر کشور، در استان اردبیل نیز با مشارکت ۱۱ کتاب‌فروشی از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طرح بهارانه کتاب ۹۹ با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها»  همزمان با سراسر کشور، در استان اردبیل نیز با مشارکت ۱۱ کتاب‌فروشی از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

در این طرح می‌توان کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با تخفیف ۲۰ درصدی و با سقف مجاز خرید ۱۵۰ هزار تومان، از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کرد.

در استان اردبیل کتاب‌فروشی‌های الدورا، اورنگ، بهروز، خیام، دکتر بوک، کتاب‌سرای مولانا، حکیم، مجتمع فرهنگی ولایت و نمایشگاه کتاب شریعتی از اردبیل، کتاب‌فروشی دانشجو از پارس‌آباد و کتاب‌فروشی دنیز از مشگین‌شهر، در طرح بهارانه کتاب ۹۹ شرکت دارند.

طرح بهارانه کتاب ۹۹، سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌ها است که همزمان در ۷۰۰ کتاب‌فروشی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

امسال به‌علت شرایط کرونایی، علاوه بر خرید حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز در طرح بهارانه کتاب ۹۹ امکان‌پذیر است.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار