کد خبر: ۱۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
ویژه برنامه «کوی سلامت» روز جمعه به مناسبت میلاد امام حسن(ع) با حضور دکتر حریرچی به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی ذاکری تهیه‌کننده برنامه «کوی سلامت» با اشاره به تولید و پخش این برنامه تلویزیونی به تشریح نحوه ساخت و موضوع این برنامه اشاره کرد و گفت: برنامه کوی سلامت حول محور سلامت و معنویت و به منظور تقدیر از عوامل و دست اندرکارانی که در مبارزه با بیماری کرونا زحمت کشیدند اعم از کادر درمانی، پزشکی، تکنیسین ها و پرسنل خدماتی بیمارستان ها تولید و پخش می شود.

وی ادامه داد: تاکنون پنج قسمت از برنامه کوی سلامت با اجرای استاد داریوش  ارجمند و سید مهدی تحویلدار از شبکه دو سیما پخش شده و  تا پایان ماه مبارک رمضان نیز هر شب راس ساعت 23:30 به مدت 35 دقیقه با حمایت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پخش خواهد شد. 

تهیه کننده برنامه تلویزیونی کوی سلامت با اشاره به اینکه این برنامه با حضور میهمانان مختلف از جمله مدیران عالی رتبه وزارت بهداشت، پزشکان و کادر درمان بیمارستان ها و خانواده شهدای سلامت تولید می شود، خاطرنشان کرد: میهمانان این برنامه توسط روابط عمومی وزارت بهداشت که با بیمارستان های درمانگر بیماران کرونایی سراسر کشور در ارتباط هستند به ما معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: ویژه برنامه کوی سلامت روز جمعه به مناسبت میلاد امام حسن(ع) با حضور دکتر حریرچی  به صورت زنده پخش خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار