کد خبر: ۱۱۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات که از امروز آغاز شد، 10هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علی دستوری اظهار داشت: قرارگاه همدلی و کمک مومنانه شهرستان سیرجان که به‌صورت مردمی هدایت می‌شود، تا به امروز 10 هزار بسته معیشتی تامین و بین جامعه هدف توزیع کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان ضمن قدردانی از مردم، نهادها و شرکت‌های معدنی و صنعتی تصریح کرد: در مرحله دوم این رزمایش که از امروز آغاز شد، 10هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان اظهار کرد: همدلی و همراهی مردم  بی‌نظیر است و امروز با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه قشرها پای کار آمدند و ان‌شاءالله مرحله دوم رزمایش هم به‌خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این رزمایش، قرارگاه همدلی و مواسات با یک انسجام خوب فعال است، کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان در مرحله اول توزیع شد و پالایش در شناسایی موجب می‌شود حق کسی ضایع نشود.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کر: به‌منظور توزیع عادلانه این کمک‌ها باید افراد نیازمند واقعی و آسیب‌دیدگان شناسایی و در یک بانک جامع اطلاعاتی ثبت شوند تا بتوان بدون هیچ کاستی به این قشر کمک‌رسانی انجام شود.

انتهای پیام/80015/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار