کد خبر: ۱۱۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
وصیت‌نامه شهید «علی علیزاده بوربور»؛
شهید «علی علیزاده بوربور» در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: انشاءالله اگر شهید شدم دیگر در این دنیا نیستم، بلکه به دنیای بهتری از این دنیا می‌روم.

پس از شهادت به دنیای بهتری می‌روم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید علی‌علیزاده فرزند اسد متولد یکم فرودین ماه سال ۱۳۳۸ در نقده است که ۲۹ فروردین ماه سال ۵۹ در شهر سقز استان کردستان در نبرد با بعثی‌ها به فیض شهادت نائل شد.

خاطره مادر شهید از شنیدن خبر شهادت پسرش

خانم سلطان افکاری، مادر شهید می‌گوید: من سه روز بعد از شهادت علی، خبر شهادتش را شنیدم، گویا اخبار استانی این خبر را اعلام کرده بود، اما چون من به نقده رفته بودم این خبر را نشنیدم، وقتی اهالی محل و فامیل در خانه ما جمع شدند و به من این خبر را دادند در ابتدا کمی ناراحت شدم، اما بعد به یاد وصیتش افتادم که همیشه می‌گفت پس از شهادت من بی‌تابی نکنید چرا که من به جای بهتری می‌روم و اینگونه توانستم بر این غم و اندوه صبر کنم.

خاطراتی از زمان اعزام به جبهه

به مادرش گفته بود، مادر نامه‌ای نوشته و در خانه گذاشتم اگر با من کاری داشتی به نامه‌ام رجوع کن، مادر می‌گوید آن نامه همان وصیت‌نامه شهید بود.

وصیت‌نامه شهید

سلام و درود بر شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی

سلام و درود بر رهبر انقلاب این اَبَرمرد تاریخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

مادر، خواهرم و دوستان عزیزم اگر من شهید شدم برایم اشک نریزید، بلکه به راه من که همان راه حسین(ع) است، ادامه دهید، مادرم شیرت را حلالم کن، تا شاید شهادت پرافتخار نصیبم شود.

انشاءالله اگر شهید شدم دیگر در این دنیا نیستم، بلکه به دنیای بهتری از این دنیا می‌روم، من شهادت می‌دهم که خدا یکی است و به یکتایی او اقرار می‌کنم، من شهادت می‌دهم که محمد(ص) بنده و فرستاده اوست، من گواهی می‌دهم که بهشت و دوزخ حق است و روز رستاخیز خواهد رسید.

پس از مرگم تو ای زیبا نگارم / بیا با جمع خوبان در کنارم

مادر و خواهر عزیزم شاید نتوانستم بیایم و شما را ببینم. انشاءالله وعده من و شما در آخرت. امیدوارم بتوانم در روز قیامت شفیع شما باشم.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار