کد خبر: ۱۱۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
شورای راهبردی پیشرفت استان خوزستان امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جلسه شورای راهبردی پیشرفت استان خوزستان متشکل از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این نشست ضمن بحث و بررسی آئین نامه شورای راهبردی و کمیسیون‌های تخصصی آن، ساختار کلی با موافقت اعضا تصویب شد.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی لازم است

حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این نشست با تاکید بر ضرورت بر بهره‌گیری از دانش متخصصان، اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی در همه موضوعات داشته باشید و ما از آن حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات متععد در خوزستان و به ویژه تلاقی آب و فاضلاب در نقاط متعدد اهواز، گفت: مسوولین باید در حد طبقه متوسط مردم زندگی کنند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: مجلس یازدهم بارقه امیدی در بین مردم برای بهبود وضعیت به وجود آورده و مبادا مردم را دلسرد کنیم؛ بهبود شرایط نیز مگر با همدلی و تعامل، رخ  نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه از مسوولیت‌های مهم نمایندگان، نظارت است، عنوان کرد: نباید متتظر بازگشایی مجلس یازدهم بود و از هم‌‌اکنون برای کار در مجلس باید برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

رویکرد شورای راهبردی، پیگیری مطالبات مردم است

حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد رئیس شورای ائتلاف استان خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: شورای راهبردی پیشرفت یک اتاق فکر و شورای مشورتی برای نمایندگان جریان ائتلاف در مجلس شورای اسلامی با رویکرد راهبردی در حوزه نیازمندی‌ها و مطالبات مردم استان است.

وی افزود: این رویکرد در جهت حل مشکلات مردم خوزستان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها استان به‌ویژه نیروهای متخصص انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای راهبردی در شهرستان‌ها نیز تشکیل می‌شوند و اعضای آن شامل شورای ائتلاف شهرستان، نمایندگانی از طرف نماینده مجلس و نماینده‌ای از امام جمعه است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار