کد خبر: ۱۱۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
مسئول نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی از توزیع ۵ هزار بسته سفره مهربانی این نهاد در استان با کمک بسیج و خیران به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

محمد اکبرزاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به توزیع بسته‌های کالاهای معیشتی آستان قدس در خراسان شمالی اظهار کرد: در راستای فرمایشات رهبر انقلاب و برگزاری همایش بزرگ مواسات، همدلی، کمک مؤمنانه، آستان قدس رضوی به‌عنوان نهاد پای‌کار و پیشگام در خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان و نیازمندان در این موضوع نیز واردشده است.

وی افزود: آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در خراسان شمالی با پیگیری‌های دفتر آستان قدس در استان درمجموع ۵۵۰ میلیون تومان از سوی این نهاد و ۵۰ درصد دیگر نیز با کمک خیران و بسیج، بسته‌های تهیه‌شده بالغ‌بر ۵ هزار مورد و بااعتباری معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را دریافت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی ادامه داد: در راستای کمک به محرومان با همکاری کمیته امداد و سایر نهادها طی ۱۵ روز نخست ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۲ هزار مورد افطاری در مساجد و کانون‌های خادمیاری استان توزیع‌شده و این اقدام ادامه پیدا می‌کند.

وی از اقدامات خودجوش کانون‌های خادمیاری و خادمیاران استان نیز خبر داد و گفت: هر کانون خادمیاری و خادمیار با توجه به وسع مالی خود به‌صورت خودجوش اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان موردنظر خود می‌کند که ازجمله این اقدامات خیر فراوان در استان انجام می‌شود.

اکبرزاده در انتها با تأکید بر لزوم قدرشناسی از مردم استان توسط مسئولان گفت: اعتقادات قوی مردم و لبیک آنان به ندای رهبری باعث شده تا همه پای‌کار باشند و تلاش شود تا هیچ نیازمندی از دریافت این کمک‌ها محروم نماند.

گفتی است دومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه امروز همزمان با خراسان شمالی در بسیاری از استان‌های کشور نیز برای رسیدگی به وضعیت محرومان انجام شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار