کد خبر: ۱۱۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
گروه استان ها - مرکزی - جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 16 تن و 800 کیلوگرم برنج احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در عملیات پلیس در شهرستان اراک خبر داد.

سرهنگ"یوسف سپهوند"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز عموم و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و دپوی برنج در 2 گاراژ در سطح شهرستان "اراک" ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با بررسی های میدانی و تحقیقات پلیسی و پس از تأیید صحت گزارش دریافتی و هماهنگی با دستگاه قضائی از این دو گاراژ بازرسی شد.

وی با اشاره به کشف 16 تن و 800 کیلو برنج خارجی احتکار شده در این عملیات خاطر نشان کرد: در بررسی کارشناسان پلیس آگاهی، ارزش تقریبی برنج های احتکار شده ، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ سپهوند در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: فرد محتکر دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار