کد خبر: ۱۱۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: طی دوسال گذشته دو هزار و ۱۱۴ شغل از محل پرداخت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تصویبی، ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، سیدعلی‌اصغر رضایی‌طالشی، معاون اشتغال و خودکفایی استان  اظهار کرد: با همکاری و پیگیری استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید موفق به جذب کامل اعتبارات تخصیص داده شده به استان شدیم.

وی اعلام کرد: برای ایجاداشتغالزایی مددجویان مناطق روستایی ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد، که هدف از پرداخت وام‌ها، به منظور توسعه روستاها و کمک به مهاجرت معکوس از شهر به روستاها بوده و برای توسعه مشاغل روستایی، بخش های دامداری، خدماتی، کشاورزی، گردشگری، شیلات و سایر طرح‌های مشابه بوده است.

رضایی‌طالشی تصریح کرد: در سال گذشته با پیگیری و تلاش مستمر و با انجام مراحل مشاوره و هدایت شغلی، استعدادسنجی، امکان سنجی و هدایت داشته‌ها و مهارت‌های فردی، نسبت به معرفی افراد برای دریافت این تسهیلات اقدام شد.

این مسؤول در پایان عنوان کرد: برای ۲ هزار و ۱۱۴ نفر از مددجویان ساکن در روستاهای مازندران، طی سال گذشته اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار