کد خبر: ۱۱۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با صدور حکمی معاون توسعه و عمران این آستان مقدس را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، بر اساس حکم آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب علیرضا صحرائیان به مدت دو سال به عنوان معاون عمران و توسعه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) منصوب شدند.

در جلسه‌ای که به همین منظور به عنوان نخستین جلسه شورای معاونین آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام در سال 1399  برگزار شد، تولیت  آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با آرزوی توفیق برای کارکنان و خادمان حرم مطهر، از خداوند متعال مسئلت کرد که بلای کرونا از همه  بلاد برطرف شود و درب این بارگاه منور به طور مجدد بر روی خیل عظیم مشتاقان و اردتمندان حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام بازگشایی شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانشان  برای مهندس صحرائیان که دارای سوابق متعدد در خدمت‌گذاری به مردم عزیز  استان فارس هستند، آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

در این جلسه صحرائیان معاون جدید عمران و توسعه حرم مطهر، ضمن آرزوی صحت و سلامت برای تولیت  آستان مقدس و جمیع خادمان این بارگاه منور، خدمت‌گذاری در سومین حرم اهل بیت(ع) را افتخاری بی‌بدیل و موهبتی الهی دانست و بر فعالیت هرچه گسترده‌تر در جهت تکریم زائران و مجاوران این بارگاه منور تاکید کرد.

در ابتدای این نشست نیز، نعمتی معاون اجرایی حرم مطهر گزارش مبسوطی از اقدامات قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس و همچنین فعالیت‌های مختلف معاونت‌ها و مدیریت‌های آستان مقدس در حوزه‌های مختلف کاری در سال جاری ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و شهرداری جهرم از جمله مسوولیت‌های سابق علیرضا صحراییان است.

انتهای پیام/423/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار