کد خبر: ۱۱۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
مجلس دهم روی مجلس ششم را هم سفید کرد، اصفهان زودتر از موعد همه بارش یکساله‌اش را دریافت کرد، ارسال دو محموله کمک‌های بهداشتی گوانگجو و شیان به اصفهان، 8 سال پس از طلایی‌ترین ساعات فوتبال اصفهان، آیا قیمت حبوبات در بازار چندبرابر شده است؟؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

اهداف پشت پرده طرح اصلاح قانون انتخابات در روزهای پایانی/مجلس دهم روی مجلس ششم را هم سفید کرد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اخیر اصلاح قانون انتخابات مجلس گفت: با این طرح قصد ایجاد محدودیت برای شورای نگهبان و نظارت استصوابی را داشتند و مجلس دهم با این کار تقریباً روی مجلس ششم را هم سفید کرد.

اصفهان زودتر از موعد همه بارش یکساله‌اش را دریافت کرد/ بیم و امید در مورد وضعیت زاینده‌رود

گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ابتدای سال آبی (یک مهر ۹۸) تا روز گذشته (۲۱ اردیبهشت ۹۹) در استان اصفهان ۱۵۷ میلی‌متر بارش گزارش شده و این یعنی مجموع بارندگی که به صورت میانگین در یک سال در استان اصفهان باید ببارد خیلی زودتر باریده است.

ارسال دو محموله کمک‌های بهداشتی گوانگجو و شیان به اصفهان

اقلام اهدایی شهر شیان به اصفهان با شعار « رفاقت در روزهای مشقت» برای توزیع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت.

8 سال پس از طلایی‌ترین ساعات فوتبال اصفهان

8 سال پیش در چنین روزی فوتبال اصفهان طلایی‌ترین ساعات خود را سپری می‌کرد؛ زردپوشان سپاهان در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 1391 تواستند با تساوی مقابل مس سرچشمه برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شوند.

آیا قیمت حبوبات در بازار چندبرابر شده است؟/ آخرین وضعیت میدانی بازارها در ماه رمضان

برای بررسی قیمت حبوبات در بازار اصفهان با چندتن از فروشندگان صحبت کردیم، هر چند برخی اقلام تا دو برابر رشد قیمت را در سال 99 تجربه کرده اما میانگین افزایش قیمت حبوبات بسیار کمترین از این میزان اعلام شد.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار