کد خبر: ۱۱۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان از توزیع ۳ هزار تن برنج در همدان طی امسال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال یک‌هزار و ۲۰۰ تن شکر در راستای تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

مسعود بکایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون به منظور تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار استان بیش از ۳ هزار تن برنج توزیع شده است اظهار کرد: این اقلام در اختیار شرکت‌های تعاونی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عمده فروشان خواروبار و... قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دو نوع برنج توزیع شده که برنج هندی دانه‌بلند را به قیمت ۷ هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار عاملین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار داده‌ایم گفت: آنها نیز این کالا را در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی به مصرف کننده تحویل داده‌اند.

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان  از توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ تن شکر از ابتدای امسال تاکنون به منظور تنظیم بازار کالاهای اساسی خبر داد و گفت: ما به عنوان شرکت دولتی شکر را بر اساس حواله‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت به قیمت ۴ هزار و ۵۰ تومان درب انبار تحویل می‌دهیم.

وی بیان کرد: این کالا بیشتر در اختیار کارخانه‌های بسته‌بندی شکر و عمده‌فروشان قرار می‌گیرد و آنها نیز بر مبنای قیمتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین می‌کند در اختیار مردم قرار  می‌دهند.

بکایی با اشاره به اینکه شرکت غله تامین‌کننده یا فروشنده محسوب می‌شود به نحوی اینکه سازمان صمت حواله‌ها را ارسال و افراد را نیز به ما معرفی می‌کند تا بر اساس قیمت مصوب کالاها را در اختیار آنها قرار دهیم خاطرنشان کرد: نحوه توزیع، نظارت، بازرسی، برخورد با تخلفات، گران‌فروشی، احتکار و یا عرضه خارج از شبکه این محصولات در حوزه اختیارات سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی ادامه داد: شکر را به قیمت ۴ هزار و ۵۰ تومان درب انبار تحویل می‌دهیم و بعد بسته‌بندی انجام می‌شود به عنوان نمونه شکر ۹۰۰ گرمی به قیمت ۵ هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان با بیان اینکه فعلا با قیمت‌های جدیدی که گفته شود ارزی جایگزین ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان باشد، کالایی عرضه نشده است عرضه کالایی خارج از قیمت مصوب را تخلف دانست.

وی افزود: همچنان سهمیه‌های توزیع شده در اختیار عمده‌فروشان و واحدهای بسته‌بندی قرار می‌گیرد و هنوز نیز این روند ادامه دارد بنابراین نمی‌توان گفت قیمت جدید برای این محصولات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار