کد خبر: ۱۱۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در دو شب متوالی خبر داد و گفت: در این اقدام ضربتی، ۲۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

سرهنگ محمد محرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: پیشگیری از مؤلفه‌های مهم و مؤثر در عدم وقوع جرائم و تأمین امنیت و احساس آن در جوامع انسانی محسوب می‌شود که این موضوع در سطح شهرستان سرخه با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به سهم قابل‌توجه موتورسیکلت‌سواران متخلف و غیرمجاز در وقوع برخی جرائم و آسیب‌های جامعه گفت: طرح تشدید برخورد با این قشر از رانندگان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته است.

محرابی از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در دو شب متوالی از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این اقدام غافلگیرانه پلیس، 26 دستگاه موتورسیکلت‌سوار فاقد مجوز رانندگی توقیف و به 78 راکب در خصوص رعایت مقررات رانندگی تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه، تأمین نظم امنیت اجتماعی را از مأموریت‌ها و وظایف اصلی پلیس دانست و گفت: برای تحقق این موضوع تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/74003/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار