کد خبر: ۱۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی را در خصوص جلسه روز گذشته اعضای هیات مدیره این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید علی پزشک در خصوص جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه سپاهان اظهار داشت: رییس هیئت مدیره منوچهر نیکفر پس از استعفای مسعود تابش به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شده و بر اساس آخرین تصمیم گیری تا آخر فصل پرقدرت به کار خود در سمت سرپرست ادامه خواهد داد و با حمایت و همراهی همه جانبه سایر اعضای محترم هیئت مدیره و هواداران عزیز، انشاله در آخر فصل به نتایج ارزشمندی نیز دست پیدا می‌کند.

پزشک در مورد نظر باشگاه سپاهان پیرامون ادامه یا لغو لیگ برتر، عنوان کرد: در حال حاضر همه ما به خطرات ناشی از بیماری کرونا واقف هستیم و به طور قطع راه‌های انتقال و شیوع این بیماری و آسیب‌های آن امروزه بر هیچکس پوشیده نیست. باشگاه سپاهان نیز به نوبه خود در راستای حفظ و صیانت از سلامت بازیکنان، کادر، هواداران و کلیه دست اندرکاران برگزاری مسابقات لیگ اعتقاد به عدم از سرگیری مسابقات و لغو لیگ برتر همانند تعطیلی برخی از لیگ‌های معتبر جهان داشته و نظر خود را نیز به فدراسیون اعلام نموده است. بنابراین در صورتیکه بنا به تشخیص و صلاحدید مسئولین بهداشتی و پزشکی کشور امکان برگزاری مسابقات بصورت ایمن و به دور از خطر میسر باشد و شروع مجدد مسابقات ازسوی فدراسیون به تیم‌ها ابلاغ گردد، باشگاه سپاهان نیز به تبعیت از قوانین با از سرگیری تمرینات و با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی لیگ و کسب نتایج مورد انتظارخواهد رفت.

سخنگوی باشگاه سپاهان در موردانتقال محمد محبی به اسپانیا، گفت: خوشبختانه با توجه به عملکرد بسیار مطلوب و رضایتبخش محمد محبی در فصل جاری، علیرغم قرارداد سه ساله‌ای که با سپاهان دارد، درخواستی از باشگاه گرانادا اسپانیا ارسال شده که در حال حاضر بررسی چگونگی انتقال ایشان طی مذاکرات و مکاتباتی با باشگاه گرانادا در حال انجام است. به هواداران عزیز اطمینان می‌دهم پروسه انتقال ایشان به گونه‌ای برنامه ریزی خواهد شد که از منافع حاصله هم باشگاه سپاهان بهره‌مند شود و هم آقای محبی بعنوان بازیکنی ارزشمند و پرتلاش که از مکتب سپاهان به فوتبال تراز اول جهان معرفی شده است در مسیر رشد و تعالی در سطح اول فوتبال جهان قرار گیرد.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه سپاهان، با اشاره به پیشنهادهای خارجی برای دیگر بازیکنان این تیم، تصریح کرد: البته شایان ذکر است که این دست پیشنهادات فقط مختص محمد محبی نبوده و دو بازیکن دیگر از سپاهان نیز پیشنهاداتی از باشگاه‌های معتبر خارجی داشته اند که به محض جدی شدن مذاکرات و در فرصت مناسب به اطلاع علاقمندان به اخبار سپاهان خواهد رسید. 

پزشک افزود: در خاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در این ماه پرخیر و برکت بویژه هواداران پر شور سپاهان، اطمینان خاطر میدهم کادر مدیریتی جدید باشگاه علیرغم بی مهری‌های اخیر و در هر شرایطی، سپاهان را بعنوان تیم مدعی در کورس قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه های آسیا به گونه‌ای حفظ و هدایت خواهد نمود که همواره خواب راحت را از چشمان حریفان ربوده و با عملکردی شایسته از نام بزرگ سپاهان صیانت و پاسداری نماید.

انتهای پیام/ا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار