کد خبر: ۱۱۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
جهاد اسلامی فلسطین:
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات ضد صهیونیستی در جنین در کرانه باختری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات ضد صهیونیستی در جنین در کرانه باختری واکنش نشان داد.

وی افزود: هلاکت نظامی اسرائیلی به مثابه پیامی مردمی آشکار و واکنشی فلسطینی و پیامی از جانب کرانه باختری در قبال طرح های توسعه طلبانه به ویژه طرح الحاق بخش گسترده ای از کرانه باختری است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: این اقدام یعنی هلاکت نظامی صهیونیستی، گواهی دهنده این است که مقاومت علیه جنایات و تروریسم اشغالگران تشدید خواهد شد.

البریم تاکید کرد: ما ضمن تبریک این عملیات ضد صهیونیستی؛ از هر اقدام مقاومتی علیه صهیونیستها حمایت می کنیم و این نشان می دهد که ملت ما با وجود شرایط امنیتی و میدانی از مقاومت ناتوان نیست حتی اگر این مقاومت با سنگ باشد. درود بر بازوان جوانان به پاخاسته در کرانه باختری که برای مقابله با جنایات اشغالگران به حرکت درآمدند و به سیاست ویرانی منازل فلسطینی ها و اقدامات شهرک نشینان واکنش نشان دادند.

گفتنی است که منابع وابسته به رژیم صهیونیستی بامداد امروز از کشته شدن یک  نظامی این رژیم در شهرک یعبد در شمال غرب جنین در کرانه باختری خبر دادند.

این نظامی صهیونیست در جریان یورش گسترده صهیونیست‌ها به شهر جنین در کرانه باختری، به هلاکت رسیده است.

گفته می‌شود که وی به دلیل اصابت یک سنگ پرتاب شده توسط فلسطینیان به سَرش، کشته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار