کد خبر: ۱۱۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
گروه استان ها – کردستان – فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 22 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در "سقز" خبر داد.

سردار "علی  آزادی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در "سقز" رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی، سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی،  موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق سابقه دار در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 22 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر "سقز" اعتراف کرد.

سردار آزادی تصریح کرد: سارق در تحقیقات به عمل آمده اعتراف کرد پس از شناسایی خودروهایی که در مکان های خلوت پارک شده بودند در فرصت مناسب اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل خودروها کرده و اموال مسروقه را به مالخران می فروختند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 مالخر در این عملیات خاطر نشان کرد : در بازرسی پلیس از مخفیگاه مالخران ، مقادیر زیادی اموال مسروقه شناسایی و کشف و در ادامه تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند به شهروندان بخصوص مالکان خودروها توصیه کرد از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار