کد خبر: ۱۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
آن‎ ده روز كه اینترنت قطع شد را به یاد دارید؟ بعد از آن اتفاق، عده زیادی از كسب و كار های آنلاین فاصله گرفته یا حوزه كاری خود را تغییر دادند. حالا به لطف كرونا و قرنطینه خانگی، بازار كسب و كارهای اینترنتی حسابی رونق پیدا كرده و بسیاری از افراد، آرزوی فعالیت در این حوزه را دارند.

بهترین راهكار برای مدیریت دوركاری در دوران كرونا چیست؟

آن‎ ده روز كه اینترنت قطع شد را به یاد دارید؟ بعد از آن اتفاق، عده زیادی از كسب و كار های آنلاین فاصله گرفته یا حوزه كاری خود را تغییر دادند. حالا به لطف كرونا و قرنطینه خانگی، بازار كسب و كارهای اینترنتی حسابی رونق پیدا كرده و بسیاری از افراد، آرزوی فعالیت در این حوزه را دارند. برنده كسی است كه از تمام شرایط پیش آمده برای پیشرفت و ترقی خود استفاده كند. امروزه كه اكثر افراد در قرنطینه خانگی به سر می برند و نیازهای خود را از طریق فضای مجازی و فروشگاه‎های اینترنتی رفع می‎كنند و ما هم از مشغولان حوزه كسب و كار آنلاین نیستیم، چه باید بكنیم؟

نمی‎شود كسب و كار خود را تعطیل كرده و در قرنطینه خود دست روی دست بگذاریم. به سادگی می‎توان با آموزش‎هایی در حوزه مدیریت دوركاری در شرایط پیش آمده، كسب و كار خود را پایدار نگهداریم و همچنان در بازار كار، حرفی برای گفتن داشته باشیم. اگر نمی‎دانید كه چگونه دوركاری خود را در زمان قرنطینه مدیریت كنید، می‎توانید از آموزش‎هایی مطمئن و هدفمند استفاده كنید.

در میان آموزش‎های موجود در بازار، وبینارها، ویدیوها و دیگر روش‎های آموزشی، به كدام روش می‎توان اعتماد كرد. چگونه می‎توانیم مناسب‎ترین نرم افزار آموزش مجازی را در ارتباط با زمینه كاری خود پیدا كنیم؟ در میان نرم افزارها و مدعیان موجود در بازار كار، چه كسی راست می‎گوید؟

در این مطلب قصد داریم شما را با راهكارهایی برای مدیریت دوركاری در زمان كرونا، وبینار راهكارهای سازمانی و سیستم آموزش مجازی آشنا كنیم. اگر قصد بقای كسب و كار خود در این شرایط را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

وبینار رایگان راهكارهای سازمانی برای دوركاری

دوركاری را نمی‎توان فقط كار در منزل دانست. بسیاری از هماهنگی‎ها و همكاری‎های تیمی یك مجموعه، تا پیش از زمان قرنطینه، حول محور جلسه‎های روزانه می‎گذشت. همچنین بخش جدایی ناپذیر یك كسب و كار، فروش و بازاریابی آن است. شرایط كنونی بسیاری از مدیران را وادار به تغییر كرد. وقت آن رسیده است كه شما هم تغییری در كسب و كار خود ایجاد كنید. امروزه دوركاری تنها روش ممكن برای بقای كسب و كار شما است.

تلاش بر این است كه در این وبینار تمام راهكارهای لازم برای دغدغه‎های بازار كاری متناسب با این شرایط ارائه شود. امروزه با وجود شرایط جامعه هم انجام امور و هم ساختار كسب و كارها، شكل جدید به خود گرفته و به سمت كسب و كارهای مجازی و دوركاری رفته است. پدید آمدن شرایط جدید، نیازمند راهكارهای مدیریتی متفاوت است. در این روش مدیریتی باب شده، ما با ابزارهای نوینی سر و كار خواهیم داشت.

نرم افزار مدیریت آموزش الكترونیكی

شرایط چنین ایجاب می‎كند كه به سمت راهكارهای نوین و آنلاین در حركت باشیم. مسئله آموزش، یكی از مهم‎ترین نیازهای افراد در هر زمینه‎ای است. علاوه بر شركت در وبینار رایگان مایكروسافت می‎توانید با استفاده از یك سیستم آموزش مجازی نیاز خود را برای آموزش مدیریت دوركاری در دوران قرنطینه خانگی، برطرف سازید. یكی از محصولات شركت سامیكس با نام مدیریت آموزش الكترونیكی یا به اختصار نرم افزار LMS، امكان آموزش به صورت مجازی را برای شما فراهم خواهد كرد. این نرم افزار تمام راهكارها و روش‎های سیستم آموزشی سنتی را پوشش داده و بدون هیچ كم و كاستی، شما را در روند آموزش و یادگیری همراهی خواهد كرد. نرم افزار آموزش مجازی كاملا استاندارد بوده و مطابق با هر متد آموزش آنلاین برتر در عرصه جهانی است. این نرم افزاز با تمام سیستم‎های آموزش از راه دور در جهان مطابق بوده و در نوع خود بی‎نظیر است و نسبت به تمام راهكارهای رقیبان خود در این زمینه، مزیت‎های بسیاری دارد. در كنار تمامی این شرایط، نرم افزار آموزش مجازی LMS بومی سازی شده و با فرهنگ كاربران آن، سازگار است. 

همراه با سامیكس از اطلاعات تا هوشمندی، راهی نیست. محصولات سامیك بر پلتفورم‎های مایكروسافت تمركز داشته و با انواع نیاز كسب و كارهای موجود در بازار آشنا بوده و خدمات خود را بر محور آن‎ها پایه گذاری كرده است. شركت سامیكس در تلاش است تا با ارائه راهكارهایی جامع، به رفع مشكلات و نیازهای سازمانی بپردازد.

نام:
ایمیل:
* نظر: