کد خبر: ۱۱۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
به گزارش تجارت آنلاين، معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق تا پایان سال 93 از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی در کشور 50 هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

علی اصحابی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پرداخت 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی شرایط اشتغال پایدار برای افراد جویای کار از سوی صندوق کارآفرینی امید ایجاد خواهد شد.

وی اظهارکرد: صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال 93 از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی در کشور 50 هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: تمام تسهیلات این صندوق با نرخ سود چهار درصد پرداخت خواهد شد و برای ایجاد هر شغل در صندوق کارآفرینی امید، حداقل 100 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان اعطا می‌شود.

اصحابی عنوان کرد: این تسهیلات در هفت سرفصل از جمله در بخشهای صنایع دستی، سنگهای قیمتی، محصولات فکری، رباتیک و پوشاک به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد شغل در راستای افزایش تولید ملی و خوداتکایی و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: مناطق محروم به ویژه روستاها در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

اصحابی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ بسته بندی کارگاه‌های مورد حمایت این صندوق از 9 اسفندماه سال جاری شروع شده و تا 15 این ماه در تهران با حضور نمایندگان بین المللی برگزار خواهد شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سايمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
به نظر من با اينجور كارها نميشه اشتغال زايى كرد اونم براى اين همه ادم بيكار كه تا به حال هيچ تلاشى براى تجارت و اقتصاد كلان و خرد نداشتن .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار