کد خبر: ۱۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
منصوری عنوان کرد:
ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تحقق جهش تولید در حل مشکلات اقتصادی و توسعه کشور و در راستای افزایش اشتغال و حل معضل بیکاری در جامعه تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

محمدرضا منصوری در شورای اداری استان مرکزی گفت: تحریم‌ها سبب ایجاد ناملایماتی برای کشور شده اما اگر تنها مقدار کمی از این تحریم‌ها به هر کشور دیگری وارد می‌شد، صد باره ویران می‌شد این در حالی است که مردم ایران با حمایت و تعامل با مسئولان هر روز تحریم‌ها را دور می‌زنند و قدرتمندتر می‌شوند.

وی افزود:  خرج بیشتر از درآمد سبب تورم هرساله می‌شود و این تورم الان مشکل ساز شده ولی اگر بر اساس اصل اقتصاد، به اندازه درآمد خرج شود، تورم ایجاد نمی‌شود و باید گفت،  تنها راه رهایی از مشکلات کشور لبیک به رهبر معظم انقلاب در خصوص سرمایه گذاری در راستای تولید و تحقق جهش تولید است.

منصوری بیان کرد: اقتصاد در ایران همیشه باز بوده و برخی افراد با روش های مختلف سرمایه های کلان به دست آوردند در حالی که عدالت به معنای خوب زندگی کردن همه مردم است نه اینکه عده ای در رفاه بیش از حد و عده ای در تنگنا باشند که امیدواریم در سال های آینده به کمک مسئولان این مشکل مرتفع شود.

وی اضافه کرد:  با توجه به شرایط موجود در اقتصاد کشور طی ۴ سال گذشته طرح‌های خوبی در ساوه و زرندیه  به بهره‌برداری رسیده است.

منصوری تاکید کرد: انتقال آب از سد دز به سد کوچری  در حال انجام است و ۴۰ کیلومتر آن اجرا شده. اینکار یک کار بزرگ و ماندگار است و می‌تواند توفیقات خوبی برای ساوه بهمراه داشته باشد، همچنین بیمارستان ساوه سال گذشته پس از ۴۰ سال موفق به دریافت ردیف و بودجه شد و در طول چهار سال گذشته ۲۴ درمانگاه در این دو حوزه احداث شده و راه اندازی قطار ساوه به مشهد و اجرای طرح محرومیت زدایی از دیگر توفیقات این حوزه بوده است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار