کد خبر: ۱۱۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری پیرامون کمک های مومنانه استان خوزستان در این زمینه پیشگام بوده است.

خوزستان در خصوص تهیه و توزیع کمک های مومنانه پیشگام بوده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در بین خانواده های نیازمند که در محل مصلای اهواز برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از فرمان مقام معظم رهبری پیرامون کمک های مومنانه استان خوزستان در این زمینه پیشگام بوده است.

وی افزود: این کمک ها به خانواده های نیازمند زیر پوشش سازمان های حمایتی و خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا تحویل داده می شود.

استاندار خوزستان گفت: در راستای کمک به افراد زیر پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تا امروز ۳۲ هزار بسته معیشتی توزیع کرده و امروز نیز پنج هزار بسته دیگر در میان افراد زیر پوشش خود توزیع می کند.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در قالب طرح کمک مومنانه ۱۸۰ هزار بسته معیشتی از طریق بسیج در استان خوزستان توزیع شده و امروز ۳۰ هزار بسته دیگراز هلال احمرخوزستان توزیع خواهد شد.

شریعتی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از طریق خیرین و همچنین شرکت ها و دستگاه های توانمند استان و بسیج و با همکاری فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان ها این کمک ها را در سطح استان جمع آوری و توزیع کنیم و به فرمایش مقام معظم رهبری و همچنین وظیفه انسانی و دینی خود در ماه مبارک رمضان عمل کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار