کد خبر: ۱۱۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از کشف 55 میلیارد ریال کالاهای اساسی احتکار شده در بازرسی از 3 انبار در شهرستان فنوج خبر داد.

ابراهیم ملاشاهی امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی توسط فردی سوجوء در شهر فنوج بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج با شناسایی سه انبار کالاهای احتکار شده پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار 51 تن برنج، 8 تن شکر ،4 تن و 952 لیتر روغن مایع و جامد، 3 تن و 750 کیلوگرم عدس، 11 هزار و 940 قوطی یک کیلوگرمی رب احتکار شده کشف کردند.

ملاشاهی با اشاره به پلمپ انبارها خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار