کد خبر: ۱۱۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
جهاد ادامه دارد؛
مسئول گروه جهادی کرامت امام رضا(ع) بجنورد گفت: مرحله چهارم رزمایش بچه‌های مسجد یافاطمه‌الزهرا (س) ملکش با توزیع ۵۰ بسته غذایی و ۱۵۰ پرس غذای گرم در شب شهادت امام علی(ع) به سرانجام رسید.

صادق گریوانی در گفتگو با مهر با اشاره به تحقق وعده‌های داده شده توسط جوانان مسجد یا فاطمه‌الزهرا (س) به مردم محروم منطقه ملکش بجنورد گفت: مرحله چهارم رزمایش را شب گذشته همزمان با شب شهادت امام مظلومان و مستضعفان با توزیع بسته‌های غذایی و غذای گرم به سرانجام رساندیم.

مسئول گروه جهادی کرامت امام رضا (ع) مسجد فاطمه الزهرا (س) بجنورد بیان کرد: در این مرحله تعداد ۵۰ بسته مواد غذایی که ارزش هریک از آن‌ها یک‌صد هزار تومان برآورد می‌شود را میان خانواده‌های زیر پوشش مسجد توزیع کردیم.

وی در ادامه افزود: توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم و بن رایگان نان از دیگر برنامه‌های حمایتی شب گذشته گروه جهادی کرامت امام‌رضا (ع) مسجد منطقه ملکش بود.

گریوانی تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی از محل کمک‌های مردم منطقه تأمین شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه مردم منطقه ملکش که از مناطق محروم بجنورد به شمار می‌روند این کمک‌ها را اهدا می‌کنند، افزود: شاید مبالغ برخی کمک‌ها در نگاه اولیه ناچیز به‌شمار بیاید، اما باید اذعان کرد برکت پول‌های حلال مردم این منطقه، گره از کارهای بزرگی باز کرده که فقط آن‌را باید در نیت خیر مردم منطقه ملکش و ارادت قلبی آن‌ها به امام علی (ع) جستجو کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار