کد خبر: ۱۱۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر بهنام‌جو در جمع خبرنگاران گفت: مانور فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی فاصله‌گذاری اجتماعی در بین مردم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با اینکه از شدت شیوع کرونا کاسته شده، ولی همچنان این ویروس مهار نشده است و باید مردم هشدارهای بهداشتی و فاصله‌گذاری انفرادی را جدی بگیرند.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت نقش هلال احمر در بین مردم خواستار حضور این جمعیت در مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان‌های استان شد.

این مسئول ادامه داد: وجود هلال احمر به عنوان نیروی امدادی می‌تواند نکته تاکیدی برای آموزش مردم در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا باشد.

وی گفت: برخی از افراد در حاشیه شهرها و روستاها با تصور اینکه کرونا تمام شده است، اقدام به برگزاری مجالس و میهمانی می‌کنند که این موضوع باعث ابتلای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کهنسالان به این ویروس می‌شود.

استاندار اردبیل در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای هلال احمر در مواقع بحران و خصوصا شیوع کرونا، عملکرد این جمعیت در ایام کرونا را ستودنی دانست.

بهنام‌جو گفت: اقدامات فعالان جمعیت هلال احمر استان در ایام پایانی سال گذشته و اوایل سالجاری در همکاری برای کاهش میزان شیوع و ابتلا در جاده‌ها موثر بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار