کد خبر: ۱۱۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
معاون کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
اراک- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: نزدیک به ۲۵ هزار و ۴۵۰ حامی در استان مرکزی حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را در سال گذشته برعهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور جلالی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است، اظهار کرد: از ۲۵ هزار حامی، ۱۳ هزار و ۷۰۹ نفر حمایت از ۲ هزار ایتام و ۱۱ هزار و ۷۴۱ نفر حمایت از چهار هزار و ۸۷۸ فرزند محسنین را عهده‌دار شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان توسط حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.

جلالی با اشاره به جذب سه هزار و ۵۵۵ حامی در سال‌جاری، عنوان کرد: خیران و نیکوکاران در سراسر استان می‌توانند با حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان حامی فرزندان ایتام شوند و از آن‌ها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است، تاکید کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، همچنین می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار