کد خبر: ۱۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران، صبح امروز با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از  مهر، در این نمایشگاه دست اندرکاران حوزه های مختلف مسکن از شرکت های مختلف ساختمانی، سرمایه گذاری، انبوه سازان و تعاونی های مسکن گرفته تا مشاوران، طراحان و مهندسان این حوزه گردهم آمده اند و جدیدترین طرح ها و برنامه های ساختمانی و نوین ترین سیستم های ساخت و ساز در زمینه های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، رونق ساخت و ساز، برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن و بازسازی بافت های فرسوده را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
 
قرار است در دومین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران، مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک، شرایطی برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ بهتر را فراهم ‌کنند.
 
رونق ساخت و ساز و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن، ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز، سبک سازی و مقاوم سازی، توجه به بازسازی بافت های فرسوده، آشنائی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز و ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف ساخت و ساز؛ مهترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
برگزاری نشست های مختلف علمی تخصصی درباره مسائل مختلف از جمله سبک سازی و مقاوم سازی و همچنین تشکیل پاویون مناطق مختلف تهران، برخی دیگر از برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.
 
دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از فردا تا ۱۴ اسفند ماه هر روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: