کد خبر: ۱۱۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله کرمان از کلاس‌های برخط آنلاین موسسه علمی سپاه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین سلطانی‌نژاد در بازدید جانشین سپاه استان کرمان از برنامه‌های آموزشی رزمندگان اسلام استان کرمان اظهار داشت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مدا س سراسر کشور و به تبع آن استان کرمان تعطیل شد و آموزش دانش‌آموزان به‌صورت مجازی صورت گرفت.

مدیر موسسه رزمندگان اسلام استان کرمان افزود: مجموعه بسیج و سپاه با امکانات مجازی خود در ایام کرونا در کنار دانش‌آموزان برای کمک به آنها قرار گرفته‌اند.

سلطانی‌نژاد بیان کرد: به همین دلیل نرم‌افزار Adode connect  در موسسه آموزشی رزمندگان طراحی شده و به این صورت که معلم در موسسه مستقر می‌شود و دانش‌آموزان وابسته به موسسه رزمندگان، مدارس مناطق محروم و دانش‌آموزان برای کلاس‌های تقویتی ثبت‌نام کرده‌اند یک آیدی در اختیار آنها گذاشته تا آنلاین در کلاس‌های درس حضور داشته باشند.

وی گفت: دلیل طراحی این نرم‌افزار جبران عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان از این طریق و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم از بستر این نرم‌افزار است .

سلطانی‌نژاد خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار ویژگی‌هایی از جمله تبدیل کلاس حضوری به مجازی بر خط، استقرار و بهره‌گیری از سامانه آزمون مجازی و کارنامه عملکرد دانش‌آموزان، توجه به موضوع تربیت در کنار تعلیم دارد.

مدیر موسسه رزمندگان اسلام استان کرمان عنوان کرد: استفاده متعدد در یک جلسه با محتوای متفاوت مثل ویدئو ، اسلاید، نظرسنجی که این تجربه را برای شرکت‌کننده‌ها جذاب‌تر می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

وی ادامه داد: تا کنون نرم‌افزار ما قطعی و یا سیگنال نداشته است و در نظرسنجی صورت گرفته، افرادی که از این سامانه استفاده می‌کردند، رضایت داشتند.

سلطانی‌نژاد تصریح کرد: سعی داریم‌ این نرم‌افزار را در مناطق محروم استان راه‌اندازی کنیم و در این زمینه درخواست‌هایی از ریگان برای بر خی از مدارس روستایی داشته ‌ایم و ما هم اعلام آمادکی کردیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

نام:
ایمیل:
* نظر: