کد خبر: ۱۱۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹

 
  با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.
 اهمیت ایجاد تمدن اسلامی
 بهار: «برای حل ریشه همه مشکلات، باید به سمت ایجاد تمدن اسلامی حرکت کنیم. در این تمدن نه فقیری پیدا می‌شه، نه غمزده‌ای، نه بدهکاری، نه فسادی، نه کینه‌ای و... کارهای دیگمون هم باید بر اساس این نیت که با دولت کریمه امام عصرهمسو هست انجام بدیم.»
 تاخیر در نماز، تاخیر در امورات زندگی است
 حسن گندمکار: «هر کس عادت به تاخیر در نمازها کرده است، خود را برای تاخیر در همه زندگی آماده کند. تاخیر در ازدواج، تاخیر در‌ اشتغال، تاخیر در تولد اولاد، تاخیر در سلامتی و عافیت و... هر قدر که امور نمازت منظم باشد امور زندگیت منظم خواهد شد.»- [کلامی ‌از آیت‌الله بهجت(ره)]
 سریالی ناهماهنگ با مدل ایرانی- اسلامی
 معصومه نصیری: «‏فقط من این‌طور فکر می‌کنم یا سریال ‎سرباز دارد یک مدل جدید زندگی را نمایش می‌دهد؟ خانمی‌ که بدون شوهر خانه می‌خرد، خانواده و شوهرش به او کمک نمی‌کنند اما دوستش ناجی اوست، کسی که کارش را می‌کند و فقط به بقیه اطلاع می‌دهد و مشورت نمی‌کند و... مدلش با سبک زندگی ایرانی - اسلامی مَچ نیست.»
 15می ‌در نگاه ما روز خانواده نیست
 رضا پورحسین: «‏تعریف ما از ‎خانواده با تعریف فعلی ‎سازمان ملل از خانواده متفاوت است. ما نمی‌توانیم همزیستی دو نفر هم‌جنس را به‌عنوان خانواده بپذیریم. این پدیده دقیقاً و آگاهانه در جهت تخریب خانواده اصلی طرح شده و با ‎فطرت الهی و جریان طبیعت انسانی نیز ناسازگار است. 15می‌ در نگاه ما روز خانواده نیست.»
 آمریکا؛ سرزمین بی‌قانون
 علیرضا گرائی: «ارل بردلی را می‌شناسید؟! یک پزشک اطفال آمریکایی که در ده سال ۸۶ کودک زیر ۵ سال را آزار جنسی داد! در سرزمینی که رابطه با همجنس اسمش گرایش فطری است، معلوم است مردم وسوسه می‌شوند به گرایش‌های فطری دیگر هم ناخونک بزنند! فکر می‌کنید چقدر طول می‌کشد این رفتار حیوانی هم قانون کنند؟!»
 تأکید به تداوم همدلی مومنانه مسئولان
 علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور: «در دوران کرونا جمهوری اسلامی و زیرساخت‌های آن در یک امتحان سخت سربلند شدند. ملت بزرگ ایران هم در رزمایش انسانی همدلی مومنانه چون همیشه سرفراز شد. شایسته است مسئولین رده‌های مختلف کشور برای تداوم این تجربه مبارک در دوره پساکرونا با بضاعت شخصی پیش‌قدم شوند.»
 یادش بخیر
 جلال خالدی هم با انتشار این تصویر نوشت: «دلار مرز ۱۷ تومن رو رد کرد! عکس هم که تزئینیه...»
 روز قدس
 علیرضا سهرابی: «‏سپهبد قاسم سلیمانی: همه‌ دعوای غرب با عالم اسلام بر سر مسجدالاقصی و همه‌ توطئه‌های حول عالم اسلامی هم بر سر همین مسجد است.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار