کد خبر: ۱۱۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: روابط‌عمومی‌ها با نقش‌آفرینی خود، دروازه‌ای برای تعامل و شناخت متقابل جامعه و مراکز تصمیم گیرنده باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در محل سالن اجتماعات استانداری کردستان برگزار شد، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کارکنان این رسته در استان کردستان تبریک گفت و اظهار داشت: قدردان این بخش از بدنه اجرایی دولت هستیم.

روابط‌ عمومی‌ها دروازه‌ای میان جامعه و مراکز تصمیم گیرنده هستند

وی با بیان اینکه دنیای امروز، عصر مدیریت افکار عمومی و روابط بین انسان‌ها است، ادامه داد: هیچ کاری موفق نخواهد شد مگر اینکه بستر پذیرش داشته باشد و با افکار و خواسته مردم همراهی کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: روابط‌ عمومی‌ها با نقش‌آفرینی و برقراری ارتباط دوسویه، دروازه‌ای برای تعامل و شناخت متقابل جامعه و مراکز تصمیم گیرنده باشند.

نصراللهی‌زاده با اشاره به اینکه امروزه دنیا شکل متفاوتی یافته است، افزود: از دیدگاه من روابط عمومی و رسانه‌ها در امتداد هم هستند و تفکیکی برای این دو قائل نیستم چون رسانه‌ها از طریق روابط عمومی با دستگاه‌ها در ارتباطند.

 توسعه بدون تعامل  با کنشگران میسر نخواهد شد

وی با بیان اینکه، بدون تردید توسعه بدون تعامل و ارتباط دوسویه با کنشگران میسر نخواهد شد، ادامه داد: از این جهت روابط عمومی‌ها نه فقط به عنوان منعکس‌کننده عملکرد دستگاه‌ها به جامعه بلکه به همان میزان و چه بسا بیشتر باید منعکس‌کننده انتظارات مردم و بازخورد عملکرد دستگاه به افکار عمومی و سیستم اجرایی باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با اشاره به رسالت رسانه‌ها و روابط عمومی در بیان عملکردها و فعالیت‌های مثبت دولت به مردم گفت: کردستان هم مانند سایر نقاط کشور مشکلات، نقایص و کمبودهایی دارد اما با نشان دادن چهره مناسبی از استان، عاملی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار به استان و  زمینه‌ساز توسعه باشید.

نصراللهی‌زاده با اشاره به اینکه در جریان شیوع کرونا در استان کردستان، فضای نگران‌کننده‌ای به وجود آمد و مردم تحت تاثیر شایعه‌های فضای مجازی و رسانه‌های نامعتبر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در همان اوایل شیوع این بیماری با همکاری و مشارکت ستاد مقابله با کرونا در استان اتاق خبر با تعامل دستگاه‌های متولی و خبرگزاری‌های استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در اتاق خبر همه با احساس مسئولیت بر پوشش و نشر اخبار صریح و درست همت گماردند، افزود: در قبال نفع جمعی هیچ خبری بدون هماهنگی در استان در ایام کرونا منتشر نشد لذا اگر خیر جمعی و مصلحت جامعه را در نظر بگیریم قطعا موفقیت حاصل می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار