کد خبر: ۱۱۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
اولین مرحله بازگشایی کتابخانه‌های عمومی با هدف فراهم آوردن الزامات پروتکل‌های بهداشتی برای حضور ایمن مراجعه‌کنندگان از دوشنبه 29 اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پس از سه ماه تعطیلی کتابخانه‌ها که با هدف پیشگیری از انتشار عوامل بیماری زا و عمل به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اوایل اسفند ۹۸ شروع شده بود، بر اساس بخشنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اولین مرحله بازگشایی کتابخانه‌ها از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت اجرایی شد.

این مرحله از بازگشایی کتابخانه‌ها با هدف انجام امور داخلی کتابخانه‌ای و فراهم آوردن الزامات پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور اعضاء صورت گرفت. جداسازی فضاهای کاری کتابداران با مراجعه کننده‌ها و اعضاء، جانمایی مکان‌های مراجعان به کتابخانه، ساماندهی منابع کتابخانه، اجرای فعالیت‌های کتابخانه‌ای از طریق فضای مجازی و ارایه خدمات غیر حضوری به اعضاء از جمله فعالیت‌های این مرحله از بازگشایی کتابخانه‌ها است.

استان تهران دارای ۱۶۱ کتابخانه نهادی است که در تمامی آنها اطلاع رسانی لازم برای عدم مراجعه اعضاء به کتابخانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 121

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار