کد خبر: ۱۱۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: دقایقی پیش از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ رسمی آغاز تمرینات و شروع بازیهای معوقه و هفتگی مسابقات لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و دسته سوم اعلام شد.

«رادنی دیدار» افزود: با توجه به اعلام سازمان لیگ، تمرینات تیم‌های لیگ دسته اول که سپیدرود در آن حضور دارد از روز پنجم خرداد و رقابت‌های این لیگ نیز از روز چهارم تیر ماه با انجام هفته بیست و هفتم برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: بر این اساس بازی عقب افتاده تیم های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت نیز ۳۰ خرداد ماه برگزار می‌شود و سرخپوشان رشتی باید پس از برگزاری این دیدار عقب افتاده، روز چهارم تیرماه نیز در هفته بیست و هفتم به میدان برود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: البته بر مبنای اعلام سازمان لیگ، برگزاری رقابت‌ها با انجام تست کرونا برای تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه‌ها تاکید شده و تحویل نتایج تست‌های انجام شده به ایفمارک و اخذ مجوزهای لازم را به نوعی پیش شرط شروع تمرینات و اجازه شرکت در مسابقات اعلام شده است.

دیدار بیان کرد: به هرحال با توجه به اعلام سازمان لیگ، رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف از سر گرفته می‌شود و امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این مدت باقی مانده، تمرینات منظمی را انجام و با قدرت رقابت‌های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،   سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار