کد خبر: ۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
پس از نهایی شدن مذاکرات انجام شد؛
نخستين محموله خودروهای شرکت سايپا که مجموعه کاملی از محصولات خودروهای خانواده تيبا و خانواده X100 را شامل می‌شود به کشور غنا صادر شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز ، صادرات به اين بازار پس از نهايي شدن مذاکرات طولاني با متقاضيان نمايندگي و دستيابي به توافق‎هاي درباره سياست هاي فروش و خدمات پس از فروش آغاز شد و پيش بيني مي شود شرکت سايپا در اولين سال فعاليت در اين بازار حداقل 1000 دستگاه از محصولات خود را بفروشد.

غنا عضو جامعه اقتصادي غرب آفريقا (ECOWAS) است که اين گروه 250 ميليون نفر جمعيت دارد.

غنا از ثبات سياسي و اقتصادي خوبي در ميان کشورهاي غرب آفريقا برخوردار است.

با توجه به بالا بودن قيمت سوخت در اين کشور و اهميت ميزان مصرف سوخت خودرو به نظر مي رسد با توجه به مزيت هاي رقابتي محصولات شرکت سايپا يعني قيمت رقابتي، پائين بودن مصرف سوخت، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات يدکي با قيمت مناسب محصولات سايپا بتواند بازار مناسبي در اين کشور به دست آورد.

علاوه بر اين اضافه شدن خودروهاي وانت سايپا 151 و تيبا 2 به سبد محصولات شرکت سايپا در سال جاري امکان ارائه تنوع بيشتري از محصولات از نظر قيمت و نوع کاربري به مشتريان را فراهم کرده و فرصت مناسبي براي حضور خودروهاي سايپا در اين بازار 24 ميليون نفري ايجاد شده است.

شرکت سايپا مقام اول صادرات خودرو کشور را در چند سال اخير به خود اختصاص داده و تاکنون 7 بار به عنوان صادر کننده نمونه در کشور انتخاب شده و علاوه براين تنها خودروسازي است که 2 بار به مقام صادرکننده ممتاز کشوري دست يافته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدور ، محصولات ، سایپا ، غنا
نام:
ایمیل:
* نظر: