کد خبر: ۱۱۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
گروه استان ها- گلستان- فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای و اعتراف وی به 23 فقره سرقت در شهرستان گرگان خبر داد.
 

سرهنگ "سعید دادگر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو و انباری در گرگان، رسیدگی به این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های فنی به سرنخ هایی از سارق سابقه دار رسیده و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به 23 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و انباری در گرگان اقرار کرد.

سرهنگ دادگر با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با عمل به توصیه های پلیس نقش موثری در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان گفت: تامین نظم و امنیت مقوله حساسی است که از عهده یک سازمان بر نمی آید لذا پلیس در این راه نیاز به همکاری و تعامل سایر دستگاه های متولی دارد./


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار