کد خبر: ۱۱۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از تشییع پیکر مطهر شهید نیروی دریایی ارتش در روز پنجشنبه یکم خردادماه در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بوی گلاب و اسپند به مشام می‌رسد. آسمان حال و هوای باریدن دارد. شاخه‌های درختان بی‌تاب این سو و آن سو می‌روند و برگ‌هایشان را بر زمین می‌ریزند. گلزار شهدای شهر چه خبر است؟ افرادی در تکاپوی کندن قبر و مهیا ساختن فضا هستند. گویی خبری در راه است....
آری، آری، مهمانی در راه است. برخیزید که مهمان داریم.
مهمانی از دیار چهارمحال و بختیاری که مدتی را برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی در جنوب کشور، زیر آفتاب سوزان، روی امواج خروشان خلیج فارس در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خدمت می‌کرد. شهید جعفر کوهی فایق.....

فریبرز نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پیکر مطهر شهید جعفر کوهی فایق از شهدای حادثه نیروی دریایی ارتش روز پنج‌شنبه یکم خرداد ساعت ٨ صبح با اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مصلی حضرت امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز شده و سپس تا میدان دانش تشییع و در گلزار مطهر شهدای شهرکرد به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه ناوبان دوم شهید جعفر کوهی فائق دهکردی متولد ١ مهرماه ١٣٦٥ است، ادامه داد:  وی فعال فرهنگی و عضو هیئت عاشقان ولایت شهرکرد بود و حدود سه سال در خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که در حادثه دریایی ٢٢ اردیبهشت‌ماه ١٣٩٩به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تشییع پیکر شهید با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار