کد خبر: ۱۱۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
حسن یحیوی فرماندار شهرستان ورزقان که امروز کلید این شهرستان را به محمدباقر خانی فرماندار سابق ملکان تحویل داد در روزهای آینده به عنوان فرماندار جدید شهرستان سراب معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، زمزمه تغییر فرماندار سراب در حالی که کمتر از 20 ماه از انتصاب ایرج ثقفی فرماندار سراب نمی‌گذرد خبرهای غیررسمی حکایت از تغییر وی دارد.

عابدی، گرشاسبی، بدرشکوهی و ثقفی فرمانداران دولت تدبیر و امید در سراب بودند و با معرفی حسن یحیوی وی به عنوان پنجمین فرد سکاندار اجرایی سراب خواهد شد نکته جالب اینکه یحیوی دو دهه قبل بخشدار سراب بود.

گزارش فارس حاکی است، در ادامه تغییرات فرمانداران آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، مدیر کل سیاسی و محمدزاده انتخابات استانداری،دهقانی نماینده منتخب مردم شهرستان، فرمانده سپاه ورزقان مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ورزقان برگزار شد.

در این جلسه که مسئولان ارشد شهرستان نیز حضور داشتند محمد باقر خانی طی حکمی از سوی پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به عنوان فرماندار جدید شهرستان ورزقان معرفی و از خدمات چندین ساله یحیوی فرماندار سابق ورزقان تقدیر به عمل آمد. 

خانی که از کارکنان وزارت کشور بوده سابقه حضور به عنوان کارشناس در فرمانداری‌های مختلف را داشته و در آخرین سمت خود سکاندار فرمانداری شهرستان  ملکان را داشته است.

گفته می‌شود حسن یحیوی فرماندار سابق شهرستان ورزقان نیز به عنوان فرماندار به شهرستان سراب می‌رود.

انتهای پیام/60010

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار