کد خبر: ۱۱۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، گفت: پروازهای مسافربری فرودگاه پیام از نیمه دوم خردادماه به مقصد سه استان اهواز، کیش و مشهد آغاز خواهد شد.

نادرثناگومطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه یکی از اهداف فعالیت فرودگاه پیام انجام پروازهای مسافربری بوده است، گفت: در همین راستا تلاش برای رفع معضلات در دستور کار قرار گرفت و در نهایت نیمه دوم ماه جاری شاهدپروازهای مسافربری پیام به سمت اهواز، کیش و مشهد آغاز خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه محدودیت‌های پروازی در این مدت منجر به وقفه در ارائه خدمات شده بود، ادامه داد: با بهتر شدن شرایط شیوع کرونا پروازهای این مجموعه از سرگرفته خواهد شد.

وی یادآور شد: با توسعه پروازهای مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق خواهد گرفت بنابراین نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی داشته باشند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اهمیت و لزوم تقویت زیرساخت‌های لازم در راستای راه‌اندازی ترمینال مسافربری، اظهار کرد: مجوزهای لازم برای این کار اخذ شده است و استاندارهای مورد نظر را فراهم کرده ایم.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار